Türkiye’de yerleşik uluslararası basın mensuplarının her yıl basın kartlarını yenilemesi gerekmektedir. Bunun dışında basın mensupları kurum ve ikamet değişikliği, kayıp/çalıntı, pasaport süresinin dolması gibi sebeplerle kart değişikliği için başvuru yapabilmektedirler.

Basın kartı başvuruları sadece online olarak yapılmakta olup, yukarıda belirtilen sebeplerle başvuruda bulunan basın mensuplarının daha önce başvurularında kullandıkları e-posta adreslerini ve belirlenen şifrelerini kullanmaları gerekmektedir. Farklı bir e-posta adresi ile yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.

Başvuruda kullandıkları e-posta adresini hatırlamayan basın mensupları, aşağıda yer alan irtibat bilgilerinden bize ulaşarak e-posta adresini öğrenebilir. E-posta adresini hatırladığı halde şifresini unutanlar ise http://akreditasyon.byegm.gov.tr internet adresinden "Şifremi Unuttum (Forgot Password)" linkini tıklayarak yeniden şifre belirleyebilir.

 

İLETİŞİM BİLGİLERİMİZ

BASIN YAYIN VE ENFORMASYON GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Adres: Ceyhun Atuf Kansu Cad. No: 122 Balgat/ANKARA

Tel: 0(312) 583 62 47 - 0(312) 583 62 50

E-Posta: daimiakreditasyon@byegm.gov.tr

İSTANBUL İL MÜDÜRLÜĞÜ

Adres: Meclis-i Mebusan Cad. No. 23 Dursun Han, Kat: 5 Salı Pazarı - Beyoğlu/İSTANBUL

Tel: 0(212) 512 2013  Dahili: 133 veya 135

E-Posta: istanbuldaimi@byegm.gov.tr


 
Saygıyla duyurulur.